خانه > نوشته های حسن خراشادی زاده, بیرجند, خراشاد و ورزش, رویدادهای ورزشی > قهرمانی تیم فوتسال خراشاد / ح. خراشادی زاده

قهرمانی تیم فوتسال خراشاد / ح. خراشادی زاده

23 سپتامبر 2010 بیان دیدگاه Go to comments

حسن خراشادیزاده:  تیم فوتبال خراشاد با حمایت شرکت ایساتيس رایانه، قهرمان مسابقات جام رمضان روستايی و عشایری شد.

در بازی فينال که روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه بین دو تیم خراشاد و شارقنج، در سالن ورزشی شهید شهپر و با حضور آقايان حسینی ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان و چاجي رئیس هیئت روستايی و عشایری برگزار شد، دو تيم  در پایان وقت معمول مسابقه به تساوی ۱-۱ دست یافتند و در نهایت تیم خراشاد در ضربات پنالتي با حساب ۶-۵ حريف خود را مقلوب کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بازیکنان تیم فوتسال خراشاد

بازیکنان تیم فوتسال خراشاد - Khorashad futsal team

شارقنج نایب قهرمان شد و گوکچین به مقام سوم دست یافت.

حمید خراشادی زاده مربی تیم اظهار داشت: متاسفانه دهیاري خراشاد هیچگونه حمایتی در این مسابقات از تيم ما نداشت و شرکت ایساتيس رایانه بیرجند حمایت تیم را به عهده داشت.

اسامی اعضای تیم

سرپرست : سیروس خسروی -ایساتیس

مربی : حمید خراشادی زاده

دروازه بان: جلیل خراشادي زاده، سعید خراشادی زاده

بازيکنان: مهدی خراشادی زاده، مهدی عنایتی، مهدی حاجي آبادی، محمود خانزاد، مسعود خوشایند، مرتضی پهلوان، محمد نصيری

مسابقه فینال

مسابقه فینال

تیم فوتسال خراشاد

تیم فوتسال خراشاد

بدون شرح!

بدون شرح!

مسابقه فینال

مسابقه فینال

مسابقه فینال

مسابقه فینال

مسابقه فینال

مسابقه فینال

اهدای جوایز

اهدای جوایز

تیم فوتسال خراشاد

تیم فوتسال خراشاد- Khorashad futsal team


تمام حقوق نوشته ها و تصاویر این تارنما، تحت لیسانس Creative Commons و متعلق به خراشاد میباشد لذا استفاده از تصاویر و نوشته های آن در نشریات, روزنامه ها، سایت ها و وبلاگها, تنها با ذکر منبع به همراه درج لینک خراشاد, بلامانع است.

Creative Commons License
Texts, Images, Audio and Video by KhorAshaD is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License


KhorAshaD

تیم فوتبال خراشاد با حمایت شرکت ایساتيس رایانه قهرمان مسابقات جام رمضان روستايی و عشایری شد. در بازی فينال که روز یکشنبه 28 شهریور ماه در سالن ورزشی شهید شهپر و با حضور آقايان حسینی ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان و چاجي رئیس هیئت روستايی و عشایری برگزار شد دو تيم در پایان وقت معمول مسابقه به تساوی 1-1 دست یافتند و در نهایت تیم خراشاد در ضربات پنالتي با حساب 6-5 حريف خود را مقلوب کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.شارقنج نایب قهرمان شد و گوکچین به مقام سوم دست یافت.
حمید خراشادی زاده سرپرست تیم اظهار داشت: متاسفانه دهیاري خراشاد هیچگونه حمایتی در این {مسابقات از تيم ما نداشت و شرکت ایساتيس رایانه بیرجند حمایت تیم را به عهده داشت.تیم فوتبال خراشاد با حمایت شرکت ایساتيس رایانه قهرمان مسابقات جام رمضان روستايی و عشایری شد. در بازی فينال که روز یکشنبه 28 شهریور ماه در سالن ورزشی شهید شهپر و با حضور آقايان حسینی ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان و چاجي رئیس هیئت روستايی و عشایری برگزار شد دو تيم در پایان وقت معمول مسابقه به تساوی 1-1 دست یافتند و در نهایت تیم خراشاد در ضربات پنالتي با حساب 6-5 حريف خود را مقلوب کرد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.شارقنج نایب قهرمان شد و گوکچین به مقام سوم دست یافت.

حمید خراشادی زاده سرپرست تیم اظهار داشت: متاسفانه دهیاري خراشاد هیچگونه حمایتی در این {مسابقات از تيم ما نداشت و شرکت ایساتيس رایانه بیرجند حمایت تیم را به عهده داشت.

  1. 24 سپتامبر 2010 در 10:52 ق.ظ.

    به امید موفقیت تمامی جوانان خراشاد

  2. محمدرضا آرين پور
    24 سپتامبر 2010 در 3:55 ب.ظ.

    سلام
    اميد است در همه زمينه ها موفق وسربلند باشيد
    ورزش كنيد كه هميشه سالم باشيد

  3. A.K
    5 فوریه 2011 در 7:00 ب.ظ.

    باعرض خسته نباشيد فراوان آيا تمام خراشاديها «مغلوب «را به صورت «مقلوب «مينويسند!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه