خانه > نوشته های مدیریت تارنما, اقتصاد, اینترنت و رایانه, تعاونی زنان خراشاد, صنایع دستی خراشاد > اولین فروشگاه اینترنتی زنان / فروشگاه زنان خراشاد

اولین فروشگاه اینترنتی زنان / فروشگاه زنان خراشاد


از قرار معلوم، تارنمایی تحت عنوان فروشگاه الکترونیکی زنان خراشاد، راه اندازی شده و چنین می نماید که در راستای فعالیتهای اقتصادی زنان خراشاد باشد که پیش از این تحت لوای تعاونی زنان خراشاد, شناخته شده بود.

این تارنما در نوع خود اولین فروشگاه اینترنتی است که به نام زنان و توسط آنها در کشور ایجاد و اداره می گردد. البته با توجه با تازگی تارنمای فوق الذکر، جز یک ایمیل و شماره تماس،  اطلاعات دقیقی در مورد گردانندگان این تارنما در دسترس نیست.

لازم به ذکر است  شرکت تعاونی روستایی زنان خراشاد، در سال 82 با 70 نفر عضو شروع به فعالیت در زمينه توليدات پارچه بافی سنتی، عرقیجات گياهی و سوغات محلی کرد.

به هر حال ایجاد چنین تارنمایی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این نوع تجارت الکترونیکی برای صاحبان تارنما, موفقیت آمیز باشد.

آدرس تارنمای فوق : www.zananekhorashad.com

پی نوشت: تایید گردیده است که تارنمای فوق, فروشنده محصولات تعاونی زنان خراشاد است.

و بخوانید:


تمام حقوق نوشته ها و تصاویر این تارنما، تحت لیسانس Creative Commons و متعلق به خراشاد میباشد لذا استفاده از تصاویر و نوشته های آن در نشریات, روزنامه ها، سایت ها و وبلاگها, تنها با ذکر منبع به همراه درج لینک خراشاد, بلامانع است.

Creative Commons License
Texts, Images, Audio and Video by KhorAshaD is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License


KhorAshaD

  1. ناشناس
    16 آگوست 2010 در 7:58 ق.ظ.

    این تارنما متعلق به تعاونی روستایی زنان خراشاداست و گامی است در جهت معرفی و فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی این خطه در تمام ایران حتی دنیا. این رویداد مهم الکترونیکی و فرهنگی رابه مدیریت این تعاونی تبریک میگویم

  2. محمدرضا آرين پور
    16 آگوست 2010 در 2:37 ب.ظ.

    سلام
    ابتكار خوبي بود موفق وسلامت وسربلند باشيد
    در ادامه راهتان همراهتان هستيم .

  3. 29 آگوست 2010 در 6:11 ب.ظ.

    پيشانى عدل و عدالت را شكستند
    آن دسته اى كه با على پيمان ببستند
    معصوم را ديدى كه مظلومانه كشتند
    در سجده گاهى ناجوانمردانه كشتند
    يا رب چه صبحى در پى شب هاى او بود
    «فُزتُ وربّ الكعبه» بر لب هاى او بود

    توی این شبا ازتون التماس دعا دارم …

  4. 30 آگوست 2010 در 11:27 ق.ظ.

    خیلی خوبه که نامی که بر هر جایی میگذاریم از فرهنگ و نام تمدن خودمان باشد .درست مثل نام فروشگاه شما.

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه